Χρήσιμα tips για ευκολότερη απώλεια βάρους

diet-tips

26 Φεβ Χρήσιμα tips για ευκολότερη απώλεια βάρους

Η απόφαση να κάνει κανείς δίαιτα είναι πάντα δύσκολη. Το να χάσουμε το ενδιαφέρον μας ύστερα από κάποιο χρονικό διάστημα, είναι ο κυριότερος λόγος που εγκαταλείπουμε τη δίαιτα και βρισκόμαστε πάλι στο σημείο από το οποίο αρχίσαμε, ή και χειρότερα ακόμη με κάποια κιλά παραπάνω. Το άσχημο με ορισμένες δίαιτες είναι ότι σου απαγορεύουν πολλά από τα πράγματα που επιθυμείς με αποτέλεσμα να τα αποζητάς ακόμη περισσότερο. Και προσοχή… όχι στις εξαντλητικές δίαιτες. Το μόνο που καταφέρουν είναι να βοηθούν το σώμα σας να απαλλαγεί γρήγορα από περιττά κιλά με τέτοιο τρόπο όμως που στερούν χρήσιμες βιταμίνες, αμινοξέα και ολιγοστοιχεία από τον οργανισμό. Και το χειρότερο; Είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο ότι τις περισσότερες φορές, αυτοί που κάνουν εξαντλητικές δίαιτες ξαναπαίρνουν εις διπλούν τα κιλά που έχασαν.

Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να δούμε παρακάτω κάποια σημεία που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος χωρίς να χάσουμε το ενδιαφέρον μας και χωρίς να βαρεθούμε.

  1. Αντί να κόψουμε εντελώς τις τροφές που αγαπάμε, προσπαθούμε να τρώτε τα ίδια φαγητά αλλά με χαμηλότερες θερμίδες (αλλάζοντας κάποια απ’ τα συστατικά τους για παράδειγμα με άλλα λιγότερων λιπαρών, τροποποιώντας τον τρόπο παρασκευής ενός φαγητού π.χ. από τηγανητό σε ψητό κ.α.).
  2. Αν συνηθίζουμε να τρώμε έξω, προσέχουμε τις μερίδες. Αν είναι πολύ δύσκολο, μπορούμε να μοιραστούμε το κυρίως πιάτο ή/και το επιδόρπιο με τη συντροφιά μας!
  3. Ποτέ δεν σκεφτόμαστε την άσκηση σαν «αναγκαία άσκηση». Σκεφτείτε το σαν χόμπι, έναν ωραίο τρόπο για να περάσετε λίγο χρόνο με καλή παρέα.
  4. Όταν αποφασίσουμε να κάνουμε δίαιτα, αντί να προβληματιζόμαστε για το πόσα & ποια τρόφιμα πρέπει να αφαιρέσουμε καθημερινά από τα γεύματά μας, μπορούμε να σκεφτούμε τι μπορούμε να προσθέσουμε σε αυτά που θα μας χορταίνουν και θα μας δίνουν ωραία γεύση & απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία. Όπως π.χ. τι ωραίες σαλάτες και φρούτα μπορούμε τώρα να τρώμε.
  5. Εάν η ιδέα της άσκησης μας είναι βαρετή, υπάρχει και το περπάτημα. Ένας απλός, εύκολος και πολύ αποτελεσματικός για όλους τρόπος άσκησης. Σκεφτείτε αν αφήσετε το αυτοκίνητο ένα-δυο τετράγωνα πιο μακριά απ’ τον προορισμό σας κι απλά περπατήσετε την υπόλοιπη απόσταση… επίσης το ανέβασμα μιας σκάλας (αντί για τη συνήθη χρήση ενός ασανσέρ) αποτελεί μία πολύ καλή ευκαιρία άσκησης!
  6. Μισή ώρα περίπου πριν από το κύριο γεύμα μπορούμε να πιούμε ένα ή δύο ποτήρια νερό. Αυτό μειώνει την αίσθηση της πείνας και μας επιτρέπει πιο εύκολα να καταναλώσουμε μικρότερες μερίδες.
  7. Μέσα στην διάρκεια της ημέρας, όσες περισσότερες ασχολίες έχουμε, τόσο λιγότερο θα σκεφτόμαστε το φαγητό και το τσιμπολόγημα. Οι δραστήριοι άνθρωποι δεν έχουν χρόνο να σκεφτούν ότι πεινάνε! Αν λοιπόν είστε συχνά στο σπίτι και εντοπίζετε τον εαυτό σας να ανοιγοκλείνει συχνά το ψυγείο & τα ντουλάπια βρείτε μια ασχολία ή ένα χόμπι που θα σας κρατά ευχάριστα απασχολημένους, μακριά από «τσιμπολογήματα» …
  8. Κατά την περίοδο που ακολουθούμε διατροφή για απώλεια ή συντήρηση βάρους, μπορούμε να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να πετύχει ευκολότερα το στόχο μας, εντάσσοντας στην καθημερινότητά μας ένα εξειδικευμένο αδυνατιστικό φυσικό συμπλήρωμα διατροφής που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μας.
  9. Περιορίζοντας όσο το δυνατόν περισσότερο το άγχος και την πίεση της καθημερινότητας έχουμε υπό έλεγχο τόσο το σωματικό μας βάρος όσο και τα επίπεδα κορτιζόνης
  10. Πάνα απ’ όλα δεν ξεχνάμε ότι στην προσπάθεια για απώλεια περιττού βάρους χρειάζεται να έχουμε υπομονή.

Δεν είναι σωστό και μάλλον επιβαρύνει την υγεία και τη διάθεση μας το να προσπαθήσουμε να χάσουμε πολλά κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Κι αν κάποια στιγμή της προσπάθειας η ζυγαριά «κολλάει»… δεν απογοητευόμαστε. Συνεχίζουμε την προσπάθεια και σύντομα θα τη δούμε να «ξεκολλάει» επιτέλους. Τέλος, όταν φτάσουμε στο επιθυμητό βάρος μας, είναι η κατάλληλη ώρα, να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και κάποιες συνήθειες στην διατροφή μας, για να μην πάρουμε πάλι βάρος.

Δίαιτα λοιπόν, δεν σημαίνει μόνο αδυνάτισμα. Δίαιτα σημαίνει ευεξία, σωστή διατροφή, πιο σωστός μεταβολισμός , υγεία και σαφώς καλύτερη ποιότητας ζωής!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

---—--