Βιταμίνη C – μια βιταμίνη με πολλές δράσεις & οφέλη

VitC

26 Φεβ Βιταμίνη C – μια βιταμίνη με πολλές δράσεις & οφέλη


H βιταμίνη C (ασκορβικό οξύ) 
είναι ιδιαίτερα γνωστή  για την πολυμελετημένη αντιοξειδωτική της δράση.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΡΗΣΙΜΗ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ καθώς:

–Βοηθά στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών, αποτρέποντας την πρόωρη γήρανση των κυττάρων.
–Συμβάλλει στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού και τη δημιουργία αντισωμάτων. Προφυλάσσει από το κοινό κρυολόγημα και τις ιώσεις.
–Είναι σημαντική για τη δομή των οστών, των χόνδρων, των μυών και των αιμοφόρων αγγείων.
–Συμμετέχει στη σύνθεση κολλαγόνου – το ενδοκυτταρικό «τσιμέντο» του σώματος που συμβάλλει στην ανάπτυξη και αποκατάσταση των ιστών και την επούλωση των πληγών.
–Έχει καθοριστική σημασία για τη δημιουργία ορμονών στα επινεφρίδια (επηρεάζουον την ψυχική υγεία)
–Είναι απαραίτητη για την παραγωγή αιμοσφαιρίνης και τη σωστή απορρόφηση του σιδήρου: ιδιότητα που κάνει τη βιταμίνη C μέρος της αντιμετώπισης του προβλήματος της αναιμίας.
–Συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, ως εκ τούτου τη μείωση των κινδύνων της υπέρτασης.
–Ως αντιισταμινικό μειώνει την επίδραση της ισταμίνης που παράγεται από το ανοσοποιητικό σύστημα. Η ισταμίνη ευθύνεται για πολλά αλλεργικά συμπτώματα.
–Βοηθά επίσης στη διατήρηση της καλής κατάστασης των τριχοειδών αγγείων και των ούλων.
–Τα επίπεδα βιταμίνης C στο πλάσμα του αίματος είναι χαμηλότερα στους καπνιστές σε σύγκριση με τους μη καπνιστές, γεγονός που οφείλεται στο αυξημένο οξειδωτικό στρες στην περίπτωση των καπνιστών. Ως εκ τούτου, απαιτείται αυξημένη λήψη αυτού του θρεπτικού συστατικού από τους καπνιστές

  • ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΗΓΕΣ
    Εσπεριδοειδή, φράουλες, ακνινίδιο, παπάγια, μούρα και λαχανικά – ειδικά οι κόκκινες & πράσινες πιπεριές,  μπρόκολο & κουνουπίδι.
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ
    Μην αποθηκεύετε ή μουσκεύετε φρούτα και λαχανικά σε νερό. Διατηρήστε τους φρέσκους χυμούς στο ψυγείο για λίγες ώρες.
  • ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ
    Κόπωση, μειωμένη αντοχή, κακή πέψη,  πρησμένα ούλα ή αιμορραγία των ούλων, αργή ίαση πληγών,  κατάθλιψη, σκορβούτο.
  • ΣΗΠ της ΕΕ ανά ημέρα
    Η Συνιστώμενη Ημερήσια Πρόσληψη βιταμίνης C μέσω συμπληρωμάτων διατροφής στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχει καθοριστεί στα 180 mg
  • ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑ
    Πρόκειται για υδατοδιαλυτή βιταμίνη, που χρειάζεται στον οργανισμό σε καθημερινή βάση και δεν αποθηκεύεται στον οργανισμό.
    Προσλήψεις μεγαλύτερες του ενός γραμμαρίου ή περισσότερο την ημέρα, πιθανόν να  προκαλέσουν ναυτία, κράμπες και διάρροια.
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

---—--